faydalar:

Omega-3’ün özellikleri arasında kilo verme, depresyon tedavisi, Alzheimer hastalığının tedavisi, diyabet kontrolü ve cilt ve saç bakımı bulunur. Aynı zamanda zihinsel sağlığı ve hafızayı iyileştirir ve erken yaşlanmayı önler ve hiperaktivite tedavisinde önemli bir role sahiptir. Günlük omega-3 tüketimi kalp hastalığı riskini azaltır.

Kaynaklar:

Omega-3’ün en iyi kaynağı balıktır buğday tohumuzeu, ceviz ve diğer kuruyemişlerde, keten tohumu ve soya fasulyesi, ıspanak, su teresi ve marulda bol miktarda bulunmaktadır.

Kaynaklar:
Omega-3 eksikliği, şiddetli yorgunluk, kuru cilt, iltihaplı hastalık riskinde artış, erken doğum, kırılgan tırnaklar, uykusuzluk, konsantrasyon bozuklukluğu, öğrenmede zorlanmak, depresyon, osteoartrit, obezite, egzama ve kalp hastalığı gibi uyarı işaretlere sahiptir.

5/5

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0Shares